- I Love you TJ Maxx -

Efter mitt ansträngande av gårdagens inlägg är det klart jag blir
kallad tönt av Pontus. Dock hade jag inte förväntat mig något
annat heller.


Jag gör en liten update ifrån gårdagen. Efter inlägget skulle man
kunna tro att mitt liv nästan gått under, men så var det inte. Sanne
och jag tröstade oss med lite shopping på TJ Maxx (Love it). Jag behövde
verkligen en klänning, en väska, en hatt och ett minne av att jag varit
här i Pittsburgh, PA. Eftersom shoppingen i USA är billig så spenderade
jag inte mer än 58 Dollar vilket motsvarar då 405kr. Jag går inte under
på det.

Senare på kvällen åkte vi hem till Izzi för att kolla på film. Den utvalda filmen var
"an education".. Som handlar om en 16/17 årig flicka som blir kär i en äldre
man. (han blir kär i henne också).. Den var rätt roligt men samtidigt lite "uuuh blää" 
med tanke på åldersskillnaden.




P.s
Ikväll gör jag Strike efter Strike när vi tar över bowlinghallen!


Kommentarer
Postat av: marielle

skitsnygg klänning!

2010-05-03 @ 11:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0