- - Picture This - -

Jag vet inte hur många gånger jag har använt rubriken "Picture This" i
min blogg. Men den tycks passa in till väldigt mycket och plus att jag är
totalt fantasilös när det gäller att välja rubrik.

I söndag var jag ut med min "superheta" fotograf och tog lite bilder.. Jag älskar
att vara ego och stå framför kameran, men jag blir alltid lika besviken när jag
inte får någon bra bild. Man tar ca 150 bilder och endast 1 blir okej (bara okej),
nu menar jag inte att bilden under blev okej för kollar bara hur mina ben ser ut
(gummiben). Men det ni kan se i bilden är hur vackert USA är. Jag saknar att ta
bilder med min käraste vän Marta.



P.s 17 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0