- Otursdag -

Idag är det min "Fredag den 13:e".

Imorse hände det mig IGEN - en till "Toaolycka". Jag orsakad stopp i avloppet
och översvämning denna gång. Jag vågade inte erkänna problemet för
någon heller, så jag kämpade för att lösa det själv med pinnar och... Ja en
otursdag är det verkligen. Vad som har hänt mer kan jag tyvärr bara säga
över telefon, annars hämnar jag nog i finkan... (Ironiskt)

Just nu håller jag mig inne på grund av stormen.
Efter ett tag kan det bli lite långtråkigt, och min
lösning på detta blev att göra en "Quiz" på Facebook.

Såhär gick det:
?????????

Resultatet blev såhär och jag tror inte det beror på att jag valde "Katt".




P.s
Idag är det mindre än 3 veckor kvar tills jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0