- "Bara en strike" -

God kväll! Jag ska berätta för er att snart är det dags för mig att
flytta ut i gästhuset, bara för en stund sedan plockade jag ur
garderoberna och försöke få ner det i resväskan. Om ni skulle
fråga mig hur det gick kan jag ge er ett ärligt svar: "åt skogen",
hur ska jag få plats? Mamma när du kommer bör du köpa en till
resväska (här) om vi ska shoppa.

I alla fall så har jag spenderat dagen/kvällen med tjejerna, vi har
gjort en hel det faktiskt. Det började med bowling och jag fick tyvärr
bara en Strike. Efter det for vi på 1 dollar movie, hur billigt är
inte det egentligen.. Shoppingen var inte planerad alls men
jag fick med mig två par skor hem. (Mamma du måste köpa en
till resväska).




Hej! Jag heter Evelina och kommer från Ullared.  



P.s Give in to me - Takida (Jag älskar låten fortfarande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0