- a little bit of love -


Det är 6 filer och hastighetsbegränsningen är 110 km/h. Medans
jag kör i 140 kör Pontus i 150 men ändå tycks vi köra långsammast.
Att beskriva Kalifornien med ett ord kan vara underbart.

Resan började söndagen den 28:e Februari i San Diego vilket ni
redan har sätt bilder på. Måndag morgon vaknade jag upp tidigt
och kunde knappt vänta på att få åka till LA. Vi packade in i bilen
och första stoppet blev Laguna Beach:

Kan ni tänka er vad varmt och skönt det är när man byter från
jeans till shorts.










Jag tog ett antal bilder under resan så det kommer mera.




P.s
Någon vill sova nu. God natt.


Kommentarer
Postat av: marielleh

guud va fina ni är.. och jätte fina bilder:) gud va roligt vilken upplevelse:D

2010-03-09 @ 20:25:28
Postat av: lena

Hej!Vill hälsa till er båda, du Ewelina vet nog inte vem jag är vi hälsade på varandra på Pontus födelsedagsfirande. Ser att ni har det jättebra ser verkligen skönt ut ha det nu så bra och var rädda om er. Kram Lena

2010-03-10 @ 13:19:14
Postat av: Jessica

åååååå, så himla superduper mysigt ni ser ut o ha det:) men nu är det bara florida som återstår! sen dags för sverige tycker jag:D Visst? <3

2010-03-10 @ 13:50:51
URL: http://jessicakromner.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Gud vad kul att se att du ser så lycklig ut :) så himla glad för din skull! Och du bilden längst upp på er, OMG. Otrolig fin <3

2010-03-10 @ 15:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0