Picture This

Jag vet inte om jag borde lägga upp dom här bildern!
Jag vet inte heller om dom kommer få er att sakna mig eller
bara tycka det är skönt att jag är borta. Jag vet i alla fall att jag
saknar er, inget snack om saken. I sverige med er minna kära
kan jag vara mig själv. kan man inte slappna av och vara sig
själv så mår man inte bra. Visst? Att göra fula miner och grimaser
är jag väldig bra på..

Jag måste tillägga att: Life's What You Make It..

Vad skulle jag få om jag la upp den här bilden Pontus?



Någon som har tröttnat på mig kanske?

Ja han borde ju nästan ha gjort det som jag håller på.

Eller inte..

Eller kanske..

Eller jag vet inte..







P.s Jag kan inte fatta att jag publicerade detta.

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, LOVE the beerglasses!:D

2010-03-25 @ 05:09:47
URL: http://niina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0