- Kör lite saktare -

Och det kommer mera. I Just Can't Get Enough.
Att visa San Fransisco med bild går tyvärr inte,
det finns ca 5 bilder som är fruktansvärt dåliga.
Vi nöjer oss med denna film. Visst.

Som sagt var vi väldigt negativa om San Fransisco.
Jag tror säkert att det är en underbar stad om man
hittar. Stämningen i bilen var inte heller så bra där
(så ni vet)...

Back in Hollywood 7:e Mars. Natten mellan 6:e och 7:e sov vi på ett
lort hotell mitt ute i vildmarken.

Att Alice i Underlandet är en Big Deal här i USA har jag sagt.
Men att dom skulle bygga upp butiker för det trodde man väl andå inte.



När vi anlände till hotellet denna kväll såg båda ut såhär.
Ja det var väldigt varmt.




P.s Jag tröttnade lite mer i slutet på att ta massa bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0