- Det kommer mera -

- Kalifornien - 3:e Mars

I en 6 timmars lång bilresa beger vi oss upp i bergen.
När man sitter i en bil så länge finns det inte så mycket
annat att göra än att äta. Är det möjligt att man kan gå
upp 10 kg på 1 vecka? i så fall gjorde jag det.


Då var vi framme hos min kusin, lite senare än beräknat dock. GPS:en är trots
allt inte min bästa vän. Familjen Larsson tog hand om oss väl, gud vad jag längtar
tillbaka dit.

I kalendern befinner vi oss nu på den 4:e mars 2010. Vi beger oss längre upp i bergen
där snön ligger kvar. Big Trees, "stora träd" hur stora kan dom egentligen vara?
Här ska ni få se.






5:e Mars
. Sorligt nog måste vi lämna sonora och åka vidare. Nästa stopp blev
San Fransisco vilket vi inte alls gillade, mest på grund av trafiken tror vi. Hur
kul är det med två tjurpuppor som försöker leta efter Golden Gate. Hur svårt
kan det vara att hitta den egentligen.

Detta mysiga rum fick vi bosätta oss i.




P.s Det kommer mera.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jisses vilka stora träd!! Är de flera hundra år gamla lr? :P Hur går det för dig med allt? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0