- Fortsättning följer -

Hey there Delilah
What's it like in New York City?
I'm a thousand miles away
But girl, tonight you look so pretty
Yes you do
Times Square can't shine as bright as you
I swear it's true...



När man är lika känslig som jag är det nästan omöjligt att hålla 
tårarna inne. I detta tillfället gick det bra tills jag vände mig om och
gick.

Jag saknar dig!

Jag sitter här igen på samma gamla vanliga plats, nu är jag
helt ensam. Det är tråkigt och det ger mig hemlängtan.

Jag tänkte visa lite mer bilder och berätta om resan till Kailfornien.
Får se nu! efter Laguna Beach tyckte vi att det kunde vara kul att åka
till Newport.. Allt var så fint överallt och husen var kungliga.!


Vi blev inte kvar så länge i Newport. Vi åkte igenom Downtown i LA till Hollywood där
vi sedan spenderade två nätter på ett hotell/motel 30 meter ifrån Walk Of Fame.






Stort fan..

Hollywood uppskattas mer på kvällen.

2:a mars planeade vi en tripp till Santa Monica. Underbart.
På hemvägen blev det även Beverly Hills och Hollywood sign..











Fortsättningen kommer..



P.s
I LOVE YOU

Kommentarer
Postat av: Nina

Hvilket hotell/motel bodde dere på? Har så utrolig lyst til å reise til LA snart:)

2010-03-12 @ 04:58:03
URL: http://niina.wordpress.com
Postat av: Nina

Var det vanskelig å kjøre bil der? Jeg føler meg fremdeles litt usikker på å kjøre bil i Denver, og LA virker så utrolig mye større:P

2010-03-13 @ 05:22:55
URL: http://niina.wordpress.com
Postat av: fijah ♥

Det är ju där dom är i oc :D

Fett coolt <3

2010-03-15 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0