- 635 -

Våren har kommit till Pittsburgh, vi har 18 grader ute
och solen bränner, är det inte helt underbart. Hur är sverige ?

Nu ska jag fortsätta med våran resa.

Den här mallen ligger på Walk of fame ca 100 meter ifrån vårat hotell
där vi bodde. Kodak teatern ligger även i den. Shoppingen i USA är underbar..
 



Vi är fortfarande i Hollywood den 2:a mars. Denna kväll åt vi på en riktigt fin Restaurang.

Och ja vi älskade den..

På hemvägen efter middagen gick vi in på ett Wax museum och Guinness rekord
museum
. På guinness rekord kunde man ha lite roliga grejer för sig. Bland annat
att sätta sig i tronen som berättar sanningen om än.. Jag blev HOT HOT..

Pontus blev EXCITING.

Denna dag slutade på hotellet med en stor påse chips och dip till.

Tidigt på morgonen den 3:e mars packade vi ihop våra grejer och åkte
till min kusin i Sonora, Norra Kalifornien.. Bilder på det kommer.


P.s Jag kollade hur mycket bilder jag verkligen tog under veckan in Kalifornien
och det visade sig vara 635 stycken...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi har haft sol hela veckan även idag. Igår var solen framme men det var även lite mulet. Men snön håller på att försvinna. Skönt. Fast med den snömängden vi fått så kommer det nog ta ett tag. Hoppas allt är bra med dig! Kraaamar

2010-03-13 @ 11:30:16
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0