Orlando, Florida

Orlando
Staden där Disney är som störst. Jag befinner mig på ett lyxhotell
i Florida. Det är som jag alltid har drömt helt underbart. Vi kör i den
stora, coola, lyxiga bilen till ett rikemans-hotell som kostar skjortan.
Vi checkar in till suiten, kommer upp, tittar ut genom fönstret och ser den
enorma poolen med vattenfall. Folk här går inte klädda i mjukiskläder
utan det är kavaj och dyra kläder som gäller.. Jag känner mig lite utanför.

I alla fall så har vi idag varit ner till Downtown Disney. Väldigt mysigt
ställe måste jag säga. Självklart har jag tagit lite bilder.


Hotellet
 


Downtown Disney

















P.s Imorgon blir det Disneyworld skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Angelica

OMG vilka söta barn.... Måste vara kul att jobba med dom... ;P Hoppas allt är bra. KRAAAM

2010-03-18 @ 21:45:20
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0