- Disney World Orlando -

Vilket ställe Disney World är, helt fantastiskt. Att vara vuxen eller
barn spelar ingen roll utan man njuter lika mycket, dock på helt olika
sätt. Som vuxen tittar man sig omkrig och tycker allt är fin, som barn
går man spänd och väntar på att få se sin favorit figur dyka upp. Och
man tror att allt är på riktig. Vilken känsla det måste vara.


Disney World är enormt! efter att vi köpt biljetter var vi tvugna att
åka färja över till Magic Kingdom..



Mitt i allting började mina fötter värka jätte mycket.
Typiskt mig att välja fel skor..

Här bor Musse Pigg, tyvärr var han iväg på semester
men jag är säker på att jag får träffa honom någon annan 
gång i livet. (Ironisk)
 


Mimmis hus







Pontus! Visst är den fin..

Gud vad vacker.. Jag är inte ironisk.

Tillbaka till Disney:






P.s Pontus hatar fåglar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0