- you always find your way back home -

Sorligt nog måste vi lämna härliga Kalifornien. Just nu sitter vi
och gråter på San Diegos flygplats, lite glad är jag dock för att
internet funkar.


Det kommer komma en hel del med bilder när jag kommer hem.
Just nu nöjer vi oss med detta, visst?






Under våran resa har vi besökt:


- San Diego
- Laguna Beach
- Newport
- LA - Hollywood - Santa Monica - Beverly Hills
- Sonora
- San Fransisco



P.s Vi sov i en lort stad som vi inte vet vad den heter..


Kommentarer
Postat av: marielleh

va söta ni är:D <3

Gud va kul, vilka upplevelser!

jaag saknaaar dig:(

2010-03-08 @ 09:12:21
Postat av: mamma

Vilken fin bild på dig och Pontus.När jag tittade på den som börja gråta för jag saknar dig, Älskar dig. Jag förstår att det är sorligt att lämna härliga Kalifornia.Hoppas att vi också få se får uppleva det.

2010-03-08 @ 16:54:08
Postat av: fijah ♥

Jätte härlig bild ju!

Saknar dej kusin :d



Att få resa runt i usa med någon du verkligen gillar måste vara som en dröm, har jag rätt?

<3

2010-03-08 @ 21:27:23
Postat av: fannyXQ

Det ser underbart ut! saknar dig otroligt mycket! <3

2010-03-10 @ 11:06:02
URL: http://weestins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0