- Teddybjörnen Fredriksson -

När jag var liten hade jag ibland turen av att få somna till Pappa
som sjöng och spelade gitarr. Jag minns några gånger och oftast
var det "Teddybjörnen Fredriksson". Idag får kan knappt höra
honom sjunga, om jag inte skulle välja att gå till Kyrkokören
(vilket jag helst inte gör).
 
Fly On The Wings Of Love.
Låten, sången, rösten, han. Jag har
aldrig tänkt på någon annan än dig pappa när jag lyssnar på denna
låt.. Era röster är lika (jag kan inte sluta tycka det), båda har vitt hår
(dock är du yngre), ni påminner om varnadra helt enkelt.






P.s Jag Saknar Dig Pappa

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag saknar dig också… jag lovar att spela för dig när du kommer hem! Till dess får du lyssna på Olsen Brothers och mitt Youtube klipp. Kanske övar lite på Fly on the wings…:)

Puss & kram/Pappa

2010-03-28 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0