- Minns du han? Blä -

Lisa P minns du pedofilfotografen? Det här är galet men sant. 
Det var dags att fotograferas inför klassfotot (klass 9A). Fotografen
var på skolan säkert alla dagar denna vecka för att fotografera alla 
klasser. Jag och Lisa springer förbi rummet där han håller hus och 
frågar lite ironinskt om vi får låna hans kamera och ta lite bilder,
vilket vi överraskande fick. Vi ber sedan om att få ta med den ut och
fotografera härliga höstbilder, vilket vi får. Dock skulle han följa med.
Han ville att vi skulle göra sexiga poser och allt. Vilket äckel.

Jag hittade en bild ifrån detta vilket fick mig att minnas. Jag skulle vilja
ha resten som ett virus på datorn tog.



P.s Jag sminkade mig fult, jag vet det nu såhär i efterhand.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha, usch vilken äcklig gubbe! Vi var ju bara små barn haha :P

2010-03-28 @ 20:17:09
URL: http://liii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0