- En torsdag i Juni -

God morgon säger jag som sover jag vet inte hur länge om dagarna.
Snart ska jag springa ner till stan för att möta upp Fanny. Och på tal
om Fanny, igår hade vi en jätte mysig picknick i Uppsala med kladdkaka,
jordgubbar och vinare (låter som vi är gifta).

Imorgon händer det mycket! dagen börjar med att jag måste gå upp
tidigt (hur ska det gå?) för att åka på Högskole Intervju, och jag är
nervös inför det och frågar mig själv hur det kommer att gå. Marielle
följer med som stöd. Efter det blir det till att kolla på studenterna i vår
lilla stad. Kvällen erbjuder Party.

Nej nu börjar handduken bli tung på huvudet så jag ska fixa mig och kila.


P.s
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0