Shopping time

Ni trodde väl inte att jag skulle spendera alla mina pengar på shopping?

Idag efter skolan var det dags för alla som ville att shoppa (vem vill inte).
Alla längtade och dagen gick bara segare och segare ju närmare 5 klockan
skulle bli.

The mall. Den var enorm, att springa omkring där fick mina fötter att
värka, mina ögon att svimma (kan man säga så) och jag själv att storkna.

Hittade jag något fint? Ja det kan jag lova er. 4 stycken tröjor, två västar
och en kjol. Lucky me. För vilket pris? ca 120 dollar. Det är så billigt här.
Love it.

Det var en karusell " in the mall"

Maten var lite konstig..

Love it




P.s Nu börjar min lektion..


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jätte kul att du lägger ut bilder. Spännande att se vad du gör när borta. Snygga kläder förresten. Hoppas allt är bra och håller med om att den där maten såg konstig ut. Pastan såg lite torr ut. Kraaaam

2010-01-14 @ 20:43:23
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0