Pittsburgh

Jag har anlänt till familjen och jag trivs redan. Dom är så naturliga
att inget blir pinsamt, coola är dom också. De mötte upp mig på flygplatsen,
innan jag såg dom ville jag nästan springa in i flyget igen och säga
ta mig till Sverige.. Men det gick bra. Nervositeten släppte direkt när jag såg
dom framför mig med ett stort leende.

Hur går det med min engelska då? Helt okej skulle jag säga.

Här kommer lite filmer..

I LOVE NEW YORK

Det var omöjligt att hålla kameran still.

På bussen in till New York. Vi sjunger Botten Anna som alla tycks
tro är sveriges nationalsång nu.




P.s kommer bilder på mitt rum snart.

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHA, asiaten på isen och boten anna, hahah

2010-01-16 @ 20:51:49
URL: http://sophiesundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0