In The Ghetto

Något nytt?

Jag har glömt att berätta -
Igår lämnade vi Pittsburgh för att åka till Oakdale. Inte bara
för att äta (men det stod med på listan) utan för att lämna in
"min" bil på besiktning. Nu kommer vi till matdelen. En restaurang
var proppfull. Tror ni att vi som är trötta, hungriga och griniga
orkar sätta oss i bilen igen för att hitta en ny ? Nej. Vi går
snett över gatan till något ställe kallat Ronalds (tror jag).
Vi möts av en förskräcklig lukt som bara vill dra oss ut därifrån.
Men ingen orkar. Tanken finns ju att maten kan vara bättre än
lukten.

Vi väntar och väntar... Pip Pip Pip. Där sprang en MUS!
Vissa vet och vissa inte men jag är väldigt rädd för möss.

Hur var maten då?
Bläää säger jag.

Vi gick sedan därifrån med stinkande kläder.


sneak peek at the kitchen

 
Idag besökte vi ett nytt shoppingställe. Eftersom jag är:
Jag säger det rätt ut PANK! så blev det inget köpt för mig.
Men vänta ni bara, jag tar igen det.


P.s Här springer det inga möss.

P.s Saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0