Hum ?

I USA försöker man vara nyttig så gott det går.

Jag tränade idag hurra för mig som orkade. Jag ska göra
det varannan dag har jag bestämt, men vi får se hur det går.
Att vara nyttig var i alla fall min tanke idag. Men jag ska
självklart komma på någon anledning att inte vara det i
slutändan...

Det här såg väldigt gott ut. Och nyttigt till en viss del. Visst?. 
Jag vänder till baksidan och läser 2500 kallorier... Men det är
ju slut på veckan och dags för fredagsmys (min anledning).

P.s Det får nog bli min middag. Jag vågar inte sätta spisen.
Den kanske exploderar...


Kommentarer
Postat av: Nina

Sånne har jeg nettopp spist også, nam! :D

2010-01-25 @ 00:23:29
URL: http://niina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0