Hilton - New York City

Nu är jag verkligen här. Det jag har sätt av NY än så länge är 
fantastiskt. Det är vackert och helt galet. Mina resekamrater
gör också allt så mycket roligare.

Resan hit har varit ett äventyr men mycket jobbigt. Jag har sovit
40 minuter sedan 11:00 i söndags (inte okej). Vi mellanlandade i
Frankfurt där det blev en jobbig väntan på 5 timmar. Jag kunde
inte sova.. Väl framma i NY var vi 21:40 i svensk tid (ungefär).
Nu sitter jag här på hotellet.

Trötta Evelina & Sofie.

Jessica, Linda & Carolina. Uttråkade...
Mobilen var den ända räddningen tro mig.

Titttut

Blä för maten. Ja ni ser ju...

Härligt

Organisationen bytte hotell till Hilton (gjorde inte oss något).



P.s
Efter allt sittandes idag har jag ont i häcken..




Kommentarer
Postat av: Marielle

Hoppas resan gick bra ändå, fast allt väntande:D <3<3<33

2010-01-13 @ 14:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0