ett rådjur skrämmer mig!


Idag blev det första gången jag körde min bil helt själv.
Jag laddade GPS:en och tog vägarna förbi Sanne. Vi for vidare
till Rebeccas House som förövrigt är enormt. Vi åt och tjocka på
svenskt godis, salt lakris som jag har längtat efter och så kollade
vi på film.. Filmen var förövrigt väldigt lång att vi inte orkade kika
klart. (Film: I'm just not that into you).




Minns ni att jag sagt hur mycket större allt är här. Det stämmer
verkligen (förutom min bil), jag såg ett rådjur som var, vad ska
jag säga? stor (med stora bokstäver).. Och jag kan lova att jag var
mer rädd för den, än den för mig.

: Jag ska gå till bilen. Precis på garageuppfarten står rådjuret och glor
som ett fån, livrädd är jag och försöker skrämma iväg den med små
konstiga läten. Tror ni den går? Nej självklart inte.


P.s God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0