American Idol - tiden går fort

kära vänner! här sitter jag på andra sidan jordklotet och kollar på
American Idol för första gången. Samtidigt vill skriva så mycket men
inget tycks vilja falla på plats. Tidsskillnaden mellan USA och Sverige
stör mig väldigt mycket. Hade jag inte varit så beroende av att prata med
dig hade jag förmodligen inte brytt mig. Något som gör mig överlycklig
är att Han, Den, Det kommer till mig den 25 Februari.  




P.s Lördag blir nog en bra dag till att köpa ny kamera.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!Hoppas allt är bra med dig!!Pontus visade mig din blogg, kul att läsa vad du gör! Jag är riktigt avis på P som ska få åka till USA...Sköt om dig, kram Stina!

2010-01-22 @ 11:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0