picture this - New York

Check this out:

Bilderna är ifrån gårdagen "tisdagen den 12 januari".

Dags för första skoldagen (Kul tycker vi).


Förresten: Såhär såg våran frukost ut.

Vi fick snygga namnskyltar


Dags att gå på lunch. Vad blev det?

Mackor och chips.. Nyttigt? (NEJ)

Nu har klockan blivit 17:15 och det är dags att åka till NY city.

Det är så coolt. En stad full med liv.

Kvällens middag blev donken.




Snyggast i NY kan vara Jessica, Jag & Sofie.





Jag har väldigt många roliga filmer som kommer att läggas upp när internetkopplingen
går snabbare. Filmer när vi sjunger botten Anna på bussen. När vi är i NY och
på en galen gubbe som åker skridskor. Väldigt kul tycker vi här.


P.s Det är så många bilder. Jag kan inte lägga upp alla. Men det kommer en
liten liten omgång till innan jag går och lägger mig. 4:48 är klockan i sverige
och här är den 22:48. Imorogn kommer jag möta min Host Family (om jag är nervös).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0