Jag saknar er redan

1:02

Alla namn strömmar omkring i mitt huvud. Känslan av att jag åker
blir bara värre och värre. Att säga hejdå är det värsta.
Jag har gått och blivit förälskad. Kan det vara kärlek. Jag vet att
det är det. Fel tillfälle kan man säga. 

I fredags fick jag en stor överraskning. 

Med ögonbindel på fördes jag utan att veta något. Planerna
vi hade gjort var en vit lögn. Jag kliver ur bilen, snubblar omkring utan
att se något. Marielle och Sandra hjälper mig in över en tröskel.
Jag går in en lång bit. Dom tar av mig ögonbinden, framför mig
står dom som står mig allra närmast (några saknade). Det kunde
inte bli bättre. Rörd blev jag kan jag lova.

Bildspel var fixat. Sorligt, roligt och vacket. En än gång blev jag
rörd.

Picture This:

Snart skulle jag bli bortrövad. Men först bli full var nog deras tanke..

Vad jag kommer sakna alla.

Fanny, Astrid, Ida, Marta & Jag


Snyggingen där kommer jag sakna...

Och er



Han

Dom


Oss

Dom hade gjort väldigt fint. Nu har jag dock bara en bild efter...


TACK!

 Nu ska jag äta frukost. Kan man säga det ??


Om en timma åker jag till Arlanda.


Jag är nervös.

1:51

P.s Jag saknar alla redan.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Förlåt för att jag inte var där men jag var så himla sjuk å ville inte smitta ner er... =( Roligt att det var kul!

2010-01-11 @ 19:09:10
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/
Postat av: Johanna

Lycka till :) De kommer att gå alldeles utmärkt! HA SÅ KUL!!!! Kramar Johanna Erixon

2010-01-11 @ 20:38:45
Postat av: Marielle

Jag saknar dig med redan <3

Hoppas du har det bra.

2010-01-11 @ 22:25:25
Postat av: Linda

du och pontus är så söta:) Hoppas du har det bra där borta iaf.

2010-01-19 @ 17:25:57
URL: http://lindawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0