Att äta ute.

What happens? Yes tonight blir det shopping, eller bara kanske.
Beror helt på om jag hittar något. Forever21 (älskar). Här i USA
äter man ute hela tiden, så anledning till att det bli shopping är helt
enkelt att vi redan ska till mallen För att äta. Kommer jag bli tjock.
Förhoppningsvist inte. Familjen jag bor hos har ett eget litet gym
hemma så jag ska försöka hålla mig i form. Det kommer inte bli lätt.


Här kommer en till film som visar hur enorma alla byggnader är i NY.
Det går inte att fatta förrens man ser dom i verklighet. Dom får inte
plats på bild. 





P.s Titta vad jag har gjort:

Kommentarer
Postat av: Fijah

Jävlar vilken byggnad ;o <3

2010-01-17 @ 20:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0