- Denna vecka -

Här sitter jag hemma själv vilket inte är ovanligt. A Knight's Tale
(En riddares historia) med Heath Ledger rullar på TV:en. Det känns
overkligt att han är död och att det redan gått två år sedan han gick
bort. Ibland tänker jag nästan att kändisar skulle vara odödliga.


Jag längtar tills torsdag....

Helt otroligt att i svensk tid är det bara 2 dagar kvar.
På något sätt börjar mina mardrömmar om på nytt nu.
Hög feber, döende, orörlig - omöjligt det kan inte hända.
Visst? På torsdag kommer han. I'm So Excited..




P.s Road Trip

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tror oxå att kändisar är odödliga ibland =)

2010-02-23 @ 07:52:24
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0