Om jag kan ?

Ett inlägg! Gårdagen/kvällen spenderades till att kolla på The OC
säsong 4, Inte bättre än första och inte bättre än andra men bättre
än tredje.

Jag har ont i huvudet varje dag på grund av alla tankar
och funderingar. Jag tror jag spricker snart. Det är så mycket jag
vill göra och ha gjort men inget tycks vilja gå ihop.


1.
Vad är det för skillnad på bruna och vita ägg? Dum fråga va? Det är
självklart ingen skillnad alls! men ändå en sådan fråga som lyckas
komma ut ur min mun när jag ska laga pannkakor. Tack för hjälpen
mamma, nu kan jag receptet utantill. (Tummen Upp).

-------------------------------------
2.
Om inte snön håller mig inne ikväll igen åker jag och Sanne till
bion för att kolla på Valentine's Day. I Sverige sägs den vara dålig.
I USA sägs den vara jätte bra. Vi gör ett försök.

-------------------------------------
3.
Saknade efter sommaren börja smyga in i mig. Okej! man saknar
värme och solen för det mesta när vädret är som det är. Men idag
kanske bara lite extra.


4.
Nyttig vecka! (funkar aldrig)
Att försöka vara hälsosam här är nästan omöjligt. Vi får se om jag klarar
en nyttig vecka nu. Kan bli svårt eftersom min värde-familj har lyckat
upptäckt att jag älskar snickers. Dom köpte hem ett 48 pack
snickers åt mig. (nej tack denna vecka).

Sammanfattning:

- Jag har huvudvärk
- Jag kan laga pannkakor
- Jag saknar sommaren
- Jag lever en nyttig vecka

intressant va..


P.s En regel: Jag ändrar mig inte. Deal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0