- Vitaminer & Choklad -

Jag har druckit vitaminer och ätit choklad, det går inte ihop
att jag börjar bli sjuk. Eller är det bara allt som tar kol på mig?
Huvudverken är kvar, halsen är värre och jag är trött. När jag
ser bilder på mitt långa hår börjar jag nästan gråta.
 

Nu tycker jag för mycket synd om mig själv så jag ska inte skriva något mer
än att: imorgon tänker jag inte var insnöad längre, jag beger mig till
Sannes "House" för att hitta på något mys.





P.s Jag saknar att ta massa bilder med Marta.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha såg att du har namnsdag! Grattis!

2010-02-12 @ 08:18:04
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/
Postat av: marta

jag saknar också det..

2010-02-22 @ 23:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0