- one way or another - ?

Jag vet inte vart jag ska börja! Denna helg har vi varit nära
döden, blivit hatade av alla Amerikanare (okej det kanske bara var jag)
och viljat kasta GPS:en åt skogen, jag är inte ironisk.

Okej till en början! det springer massvis farliga kalkoner utanför
vårat hus, det är rådjur överallt och det ligger en påkörd Iller
innan våran uppfart. Radion spelar mellan 7 olika låtar har vi
kommit fram till, så hatar ni "Sexy Bitch" åk inte hit. Hur låter Amerika?

Hata är ett starkt ord jag vet. Men jag kan säga att jag
hatar min GPS som vill att jag kör in i bergsväggar, ner
i sjöar och in på enkelriktade vägar. One Way! det är sant,
två gånger igår (lördag) körde jag in på enkelriktade vägar. 

Såhär började våran fredagskväll. Sjunger dom verkligen IKEA?








Nytt inlägg (snart) -


P.s Lägger jag ut mer filmer, kalla oss inte för djurhatare, mig för dålig bilförare
eller oss för fjortisar.. Vi hade bara så kul.



Kommentarer
Postat av: Anonym

suuuperduuuperkul :D vi kanske skulle kunna göra en ny tv serie här med amerikas värsta bilförare med dej som huvud tema :P haha:) nej då gumman du livade bara upp stämmnigen lite ju! visst?:)

2010-02-01 @ 07:10:56
URL: http://jessicakromner.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha, akkurat sånn er gps'en på den ene bilen jeg kjører også. På lørdag måtte jeg bare slå den av og stole på instinktet, for den sendte meg jo feil vei hver eneste gang!:P

2010-02-01 @ 07:36:43
URL: http://niina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0