- Dålig service och Kinamat -


(Dålig service och Kinamat). Vi kämpade stenhårt för att komma
ut ur huset igår. Det är packat med snö överallt och de flesta husen
är utan el och affärer är stänga pga detta. Eftersom så få hade/har
el tänkte nog hela Pittsburgh på att äta ute. Vi gjorde det bara "för att",
vilket vi kanske inte borde. Alla ställen var proppfulla. Tillslut lyckades
vi dock hitta på en kina restaurang med lagom mycket folk. Men jag
måste säga, jag höll på att bli galen, 30 minuter innan vi fick beställa
maten och 1 timma tills vi fick maten. Det var ingen upplevelse kan jag lova.





P.s Vi kämpade ännu mer för att komma tillbaka till huset skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Marielleh

Sötnos! Jätte kul att du bloggar så man hänger med va du gör:) Jag saknar dig :( <3 <3

2010-02-08 @ 14:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0