- Semesterbilder -

Första stoppet blev i Vimmerby där jag/vi hälsade på Rebecca. Som
jag har saknat henne och saknar henne. Vi kunde dock inte stanna mer
än några timmar för stugan i Rockneby väntad. Vi bodde 10 min i från Kalmar
och Öland, perfekt tycker jag. Dagarna spenderade vi på olika ställen
däromkring. På plats nummer 1 kommer Köpingsvik som ligger på öland.
Med strålande väder och havet så kunde det inte bli bättre. Samma vecka
på lördagen for vi tidigt iväg till Göteborg för att gå på Liseberg som jag
hade tjatat om så. Två dagars tältning väntade även oss (Ogillar). Att
sätta upp tältet gick inte så bra utan beskrivning, så vi chansade oss fram
och fick lite pinnar över. Tältet hänge och så fruktansvärt ut (pinsamt tyckte vi).
Söndagen spenderade vi en heldag på Liseberg, jag blev som ett litet barn
när jag fick åka massa karuseller och bli bölt. Om jag sammanfattar allt så var
det en kanon semester med det bästa sällskapet man kan tänka sig.



















P.s Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0