- Peace and Love -

Som alla vet! Ibland måste man ta stora beslut i hopp om förbättring
i livet, denna gång är det inte att sluta äta godis för att bli smal, det här
är för mig något mycket större. Det handlar om att jag ska ha "egen tid"
denna veckan. Vilket betyder - ingen kontakt med sverige (undantag blogg
och Facebook). Jag vet! det låter ur löjligt, vad kommer det hjälpa mig med?
Jo jag anser att jag får ingen klarhet på mina tankar och funderingar i
situationen då jag pratar med er hemma flera timmar om dagen.
Så förhoppningsvis på fredag får ni se lyckliga jag igen.

En uppdatering såhär efter en halv dag!
Om vi går tillbaka till godiset, dom som har provat sluta äta godis i en
vecka inser ganska fort att det nästan är omöjligt och suget finns där
hela tiden. Ungefär så känns det nu. Jag har min rast och vanligtvist
sitter jag på skype i 2 timmar. Men inte idag..


P.s I LOVE YOU



Kommentarer
Postat av: Angelica

Ser ut som om det är i Marres gamla trädgård... Haha ;P

2010-04-06 @ 22:35:23
URL: http://angelicanorrgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0