- Let's Get Crazy -

Lördagen den 17:e April kommer jag alltid minnas.

Tack för att ni gjorde min helg perfekt. Kvällen började på Cheesecake factory 
och slutade hemma hos Rebecca 05:30. Jag måste skriva det även fast jag vet
hur illa det låter - "Vi drack oss fulla", dansade på bänken, hoppade i sängen
och tog galna bilder, det var en helt perfekt girls night.

I bilen påväg till Cheesecake factory.

Mount Washington..


"Vår fotograf" (stackar han).



Rebeccas Host mamma hade fixat jätte fint åt oss. Lägg märke till att fläkten
är dammig och någon har petat på den.


Starke Evelina. Vi gjorde lite workout, man måste ju hålla sig i form
nu när bikini säsongen kommer näst.






Rebecca - Jag luktar kaka.. (filmen är skit rolig, funderar på att lägga upp den)


 - Det är inte på riktigt -





P.s Jag ska kolla igenom alla filmen och se vilka som är acceptabla att lägga upp.


Kommentarer
Postat av: jessica

Hej vännen1

vad roligt ni ser ut att ha det, du förtjänar det här. Hemma på Ålle är allt som vanligt förutom att lilla jag har hand om modeavd nu så skoj ska jag säga. Njut av tiden där nu så hörs vi av massa kramar jessica

2010-04-20 @ 20:54:36
URL: http://opheliaslantligadrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0