- Sommar och sol -

Update! "The Last Song" fick mig och Sanne att gråta floder.
Jag älskade filmen och tycker alla borde se den. Idag blev det
Pittsburgh Zoo och en liten shoppingrunda, jag behövde trots
allt ett par skor (nu återstår det bara två och en väska).

Imorgon är det fredag vilket hemma i Sverige skulle betyda Party,
dock är jag inte i Sverige längre så jag nöjer mig med en trevlig
kväll med tjejerna.

Något jag inte får glömma att berätta: sommaren är på gång i
Pittsburgh skulle jag tro. Det är sent på kvällen och man kan
fortfarande gå i T-shirt ute. Det har varit 27 grader och middag
åt ut vi utomhus i solen, det måste väl ändå ge alla sommarkänslor
att äta utomhus.




P.s Jag har drömt 3 olika drömmar varje natt denna vecka, en av
drömmarna är alltid lika. Det skrämmer mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0