- Horoskopen säger -


Jag är mycket dålig med uppdateringen erkänner jag. Men i alla fall!
Mitt horoskop säger att det kommer rulla in pengar denna månad,
jag önskar ändå det vore möjligt. Kanske om jag hade spelat på lotto,
men nu gör ju jag inte det. Borde jag kanske börja med dessa poker
"grejer" på nätet?

Det där med mina egna löften är jag *ganska* bra på. Så varför inte
köra ett till?: Från och med nu ska jag inte spendera några pengar,
utan jag tänker spara till "13 Maj". Vi får se hur det går.. Lyckas jag, ja
då har jag mina rullande pengar där..

Denna dag!
Idag skulle jag nog kunna jämföra vädret med en regnig svensk
sommar. Jag hoppas verkligen att solen tittar fram snart igen, hörde
visst att det skulle vara fult några dagar.


P.s Jag måste ta lite nya bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0