Life's What You Make It

Hejsan svejsan! Ikväll ska jag platsa mig framför TV:n och kolla på
"Svenska Hollywood fruar", programmet verkar helt galet.

Idag har jag varit inne i stan och fixat mig ett pass. Det var två innan som
också skulle det, dom krånglade flera gånger, de stod inte rätt, fingeravtrycken
blev för svaga och bla bla bla. Men med mig funkade att på första försöket.
Och så fick jag en kommentar också
- Oj va snygg bilden blev.
Det var ju kul att höra. Men jag tyckte dock inte samma sak. Det är
ett passfoto, man stirrar rätt in i kameran och får knappt le! Hallå??

Efter det åkte jag till Sebastian där FannyXQ var helt själv. Vi åkte
till Maxi för att köpa lite godis. Stackarn var så sjuk.



P.s Life's What You Make It.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0