Boom Boom pow

Igår spenderade jag kvällen med Anna & Fanny hemma i
Kristoffers lägenhet (Annas pojkvän). Jag hade en jätte bra
kväll tills jag helt plötsligt blev dunder trött. Det kanske är
försåtlig med tanke på att fredagen blev sen och att jag jobbade
på morgonen (inte van). Jag gick hem lite tidigare till Fanny (01:30)
för att sova. Dock fick jag inte min skönhetssömn jag skulle behöva.
04:30 ringer det! Utomhusljud ”Topmodelz - Your love” ekade i rummet
(vad i hela). Jag vet inte varför jag svarade heller.
Jag tror det var lite att jag prata i sömnen. Hel knäppt.

Imorse följde jag med Fanny till hennes pappa för att fira henne där.
Och efter maten idag åker jag hem till Marta.


P.s

1. Nuttin No Go So
2. Det är snyggt att vara blondin
3. Jag önskar att drömmar alltid slog in


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0