Babysitting

Vaknade hemma hos Marta av att hennes mobil alarm ringde.
Klockan 7 steg jag upp (väldigt tidigt mot vanligt). Jag åkte skolbussen 
in till stan med henne (jag saknar den inte). Det kändes konstigt att gå
in i skolan måste jag säga. Det var både med lättnad och sorg som jag
lämnade den för att gå och sola. 

När jag kom hem blev det till att kika på Dr Queen. En serie som mamma
har lurat mig att börja kolla på (jag gillar den). Sen har jag gått en jätte
lång promenad med Saga och passat henne medans mamma varit borta.

Hoppgungan gör succè


P.s Jag har bestämt mig för att gå med i Martas nyttighetsmånad.
Det jag kan säga är att jag drömmer redan om chokladbollar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0