You Know USA

USA You Know. Bisse - Att jag kommer åka till USA förstår och vet alla.
Men när vet ingen. Hittills har det hört av sig två familjer och ingen
av dom har tillslut passat bra av olika skäl. Det kan vara den 5:e familjen
eller 10:e som hör av sig till mig som jag fastnar för och vill åka till.
Vem vet? - Jo ingen!
Jag kanske åker i december, januari, februari. När jag hittat familjen det
helt enkelt. Det tar sin tid för alla. Många tappar hoppet. Men inte jag.

Jag lovar att berätta för alla när jag hittat just den familjen. Så länge vet
jag lika mycket som er - Att jag ska till USA, Förverkliga min dröm och kanske
vara med om mitt livs största äventyr.



Vet ni vilken låt som peppar mig? Miley Cyrus - Party In USA!
Igår spelades låten när jag kom in på H&M. Då fick jag ett sånt här litet pirr
i magen.

I hopped off the plane at LAX
with a dream and my cardigan
welcome to the land of fame excess,
am I gonna fit in?

Jumped in the cab,
Here I am for the first time
Look to the right and I see the Hollywood sign
This is all so crazy.....


P.s Det här är bara början på en stor resa.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hoppas du hittar en familj snart! :)

2009-11-01 @ 14:43:10
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0