what a night

Ååh herregud! lever jag? ja tydligen eftersom jag sitter här och skriver.
Gårdagen var en planerat myskväll med Fanny ,& Anna? Med
lite vin till hands. Men det blev mer än så får jag lov att säga.

- Popcorn bomber
- Seriöst snack med Kornelia med K.
- Joar med Klaman & Jonas
- Dans Dans Dans
- Baddags
- 06:31 Sms: Emil (rummer brevid) Kan ni inte sova eller.
Jag hade nog inte insett att klockan var så mycket.

Fashion

Sebastian hade ingen kanna.

Lugna det är bara spel.

Jag gick ut med Jeans & Skjorta!!!



Jag Herr R känn dig träffad. Det var som du trodde. Jag förstod inte riktigt
din formulering i kommentaren. Men vi struntar bara i det.



P.s Ge upp din vardag och åk till USA. Min mobil kamera ger dåliga bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0