Som en drog för vissa..

God Morgon! Jag hade nästen glömt gårdagens inlägg. Det är inte min grej
att skriva så. Men den drogen bara drogs till mig som om jag vore besatt
och gjorde det dagligen (att skriva så alltså).
Att skriva om sina känsol på internet
ser vissa som en bra sak "att kunna lätta sitt hjärta och tömma hjärnan" att få 
skriva av sig helt enkelt. För mig blev det ingen skillnad. Det löser sig om man har 
sina vänner och familj omkring sig. MEN jag erkänner att det var en kul grej som
man kan göra ibland. Dagligen skulle bara bli irriterande enligt mig. Att försöka få folk
tycka synd om en, njee jag diggar inte det. Då tycker jag hellre synd om mig själv i smyg.

P.s Ni vet vad jag menar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0