Let's get crazy

Okej! Let's go girls.

Gårdagen tillbringade jag hemma hos fanny med massa godis och
körslaget på högsta volym. Don't worry be happy. Ugglas åkte yes.
Olalala jag hejar på dig.

I alla fall så cyklade jag själv ner till stan för att möta upp. Ni vet vilka.
Efter att Marielle svikit kunde ju inte jag svika joar. Björn Rosenström
lyfte taket med sin sång och jag med min dans (nu ljuger jag).

Jag har även kommit på ett lite knep. Gratis drinkar, kommer det att funka
i fortsättningen. Såhär gör du (funkar endast tjejer): Gå fram till baren
och säg att du fyller år. Där har du din drink serverad. Det var mitt dagliga
tips.



P.s Jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0