Frågan: Vad är det dummast du gjort?

OKEJ..



Jag tänkte skriva något vettigt. Dock kommer jag nästan aldrig på något bra. Plus att
jag kan vara sämst i världshistorien på att formulera en bra text. Inte min starka sida.
Men ändå är jag bara så bra på mitt sätt.

Idag i bilen:
Föraren kör förväntansfullt till sushi-bar för att få äta sin favoriträtt.
Jag sitter mer som en död fisk brevid och tänker att det är jag som
ligger inlindat i ris på tallriken. Som om jag vore vegetarian eller hur?

Jag har dessa små knasiga frågor som jag tycker är kul att ställa folk.
Det är helt tyst och jag vet precis vad mitt svar på frågan skulle bli.
Vad är det dummaste du gjort? Jag har hört allt ifrån, stulit en bil och
sålt den, inbrott och bla bla. Då tänker jag pratar jag verkligen med
denna person. Aaah skrämmande.

Idag får jag svaret: Jag vet inte! hum
- Va?

Det var chockerande måste jag säga. Alla måste väl gjort något dumt. Eller?


P.s Det var den där dumma gubben på stenbyvägen. Mimmi vet vad jag
och Hannes gjorde. Det är mitt svar på frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0