Träning - Oboy - Cola ??

Träning på högsta nivå (låter bra) var precis vad det blev idag.
Jag kände mig så nöjd efteråt. Men gissa... till Idol gör Fanny och
Sebastian popcorn och kommer in med Cola (man kan ju inte tacka nej).
Till mitt försvar, Jag drack bara ett halvt glas.  

Förresten..
Det blev visst två glas Oboy också. Men det är tanken som räknas.
Min tanka: man har ju mer mjölk än Oboy så det övervinner. Plus
att mjölk är bra för skelettet.



P.s Jag vet inte riktigt om jag tycker det är okej att ha lika mycket Oboy som
Fanny.
Det lär vara onyttigt. Hon har haft ett Oboy paket i en vecka nu och det
är hälften kvar. Hålla FannyXQ du är beroende....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0