breakfast at tiffany's....

Tomt kylskåp.. Det är något som aldrig kan eller får hända hemma
hos oss. Men nyss när jag skulle äta frukost öppnar jag kylskåpet.
Ser ingen juice, jag känner på mjölkpaketet som bara har en lite skvätt
i sig. Det var hemskt. Men jag fick helt enkelt dricka te vilket jag inte led av.

You say that we've got nothing in common
No common ground to start from and we're falling apart
You'll say the world has come between us
Our lives have come between us still I know you just don't care

And I said, ?What about breakfast at Tiffany's??
She said, "I think I remember the film?
And as I recall, I think, we both kinda liked it
And I said, "Well, that's the one thing we've got"......



P.s 2 oktober, Imorgon gäller det. Gud vad jag tjatar om min födelsedag..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0