Att uttrycka känslor via nätet funker det? Jag testar.

Att en person som gjort en glad, sprallig fått en att känna sig helt fantastisk
kan vara så kall. När man tror att någon är världens snällaste så gömmer sig
ändå en lömsk vanlig kille bakom slöjan. Skuldkänslor borde komma enligt Mig,
Enligt Han och enligt Du.

Jag brydde mig inte, eller störde mig inte på något. Ett avslutande sms känndes
OK den här gången. Men att man kan falla tillbaka i tanken genom bara några
meningar och ord på internet. Jag är besviken och jag förstår inte.

Samma ord till mig, som till en annan. Samma vecka kanske samma dag...
Varför kunde det inte bara vara jag. 

P.s Du vet vad jag menar. Men. Ingen fara det är lugnt det löser sig. Inte sant? 


Life's What You Make it! right?


Kommentarer
Postat av: r

borde inte, men känner mig träffad här. har jag fel, garva åt mig. har jag rätt.. vad ska jag svara? en ursäkt här, kanske en droppe i havet. men allt var rörigt där och jag visste, ärligt, verkligen inte vad, eller om, jag skulle svara.....

2009-10-18 @ 00:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0