. . . .Om. . . .

Eskobar - Someone New: Låten jag la ut på bloggen igår.
Den är fast, jag kan inte sluta lyssna på den.



Något jag inte behöver erkänna som det flesta redan vet. Att bara vara
hemma om dagarna är inte speciellt kul. Det är 1,5 månad kvar av det slöa
livet sen börjar det nya i USA med runtiner. Det kommer bli så skönt.
Imorgon kan jag sova hur länge jag vill medans andra är duktiga och jobbar
eller går i skolan. Jag kan tänka mig att de som gör det önskar det fick
vara hemma. Men de arbetslösa eller förväntansfulla som bara ligger hemma
om dagarna har det faktiskt inte bättre. Men snart så! då är jag ute och
upptäcker Amerika.



P.s Om 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0