May I have this dance

Årsfesten var igår.

Okej! Tack för en kväll att minnas "både gott och ont". Det
började väldigt lyckat men slutade mindre bra. När man ska
försöka be om ursäkt för något man inte riktigt hajjar är svårt.
Men jag lyckades tillslut tror jag?..

Den där drömmen jag har om USA som kommer att gå i
uppfyllelse nästa år 11 Januari (Ja där har du det) är inte lika
rolig längre. Jag åker med två fulla resväskor och vet jag att
jag kommer hem med två lika fulla fast med nytt innehåll. Jag vet
även att jag kommer hem till mina vänner och min älskade
familj så jag har klarat mig så länge ifrån. Men jag vet också
att när jag kommer hemma finns inte du där och väntar på
mig.





P.s Pittsburgh blir det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0