Vi kommer inte undan!

The problem is in the air...

I omklädninsrummet idag var det 5 tjejer i 15-16 års åldern. Deras killproblem
lät precis som mina i samma ålder. Nu är jag 19 år och det blir bara värre skulle
jag tro. Tjejer ska alltid förvärra situationen det är så typiskt.

En tjej i omklädningsrummet idag säger:

- Aah asså han har inte svarat på mitt sms ÄN (vilken grej egentligen),
gud vad ska jag göra han är säkert med någon annan (varför alltid tänka på det värsta?).
Tänk om han inte gillar mig. Ååh va jobbigt jag får paniiik. Vad ska jag göra?

Ena tjejen hade precis blivit dissad av någon hon verkligen gillar.
Då kommer dessa problem:

- Du rädd att se han. Det skulle få igång tankarna för mycket.
- Att se han med en annan tjej skulle få dig ledsen/besviken/arg
och du skulle känna dig oduglig.
- Att vänta på ett sms som aldrig kommer gör dig frustrerad.
- Att försöka rabbla upp alla negativa sidor funkar inte för fem öre.

Jag känner igen mig.

P.s Tänk bara varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0